Obserwatorzy

wtorek, 5 września 2017

Wywiad z Gościnną projektantką - Scrapelką

Witajcie!

Dziś na blogu gościmy Scrapelkę, 
która zwyciężyła w naszym czerwcowym wyzwaniu.


Elu, niezmiernie nam miło, że możemy gościć Cię w Artimeno. 
Opowiedz nam, prosimy, o sobie.

Witam serdecznie i na wstępie bardzo, ale to bardzo dziękuję za możliwość gościnnego występu :) Papierowy świat to moja odskocznia od codzienności, od problemów, to mój sposób na deszczowy dzień . 
Papier, klej i nożyczki w bardziej artystycznym znaczeniu są ze mną od około 6 lat.  
W przeciwieństwie do większości scraperek nie prowadzę bloga, a wyłącznie funpage o nazwie Scrapelka, na który serdecznie zapraszam).


Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu? W jaki sposób rozwijasz swój warsztat?

Wiedzę o scrapbookingu nabywam głównie z wirtualnego świata. Oglądam sporo tutoriali, zaglądam na blogi innych, ale najczęściej inspiruję się tym co mam w tzw. warsztacie. 
To moje przydasie, moje materiały, które posiadam tworzą moje prace. Rzadko robię zakupy przydasiowe, zbieram różne drobiazgi z których próbuję coś „skleić”. 
Z przykrością przyznaję, że nie uczestniczyłam nigdy w żadnych warsztatach, zlotach, spotkaniach scrapbookingowych, ale żyję myślą, że wszystko jest do nadrobienia :)


Czy do tworzenia masz swój własny kącik, a może posiadasz własną pracownię ?

Mój kącik scrapowy to tak naprawdę różne kąty ;) Od kilku lat jest to biurko tzw. samoróbka w malutkiej kawalerce we Francji z kilku miesięcznymi przerwami na pobyty w Polsce, gdzie moim kącikiem scrapowym był stół kuchenny :) 
Każde miejsce, w którym tworzyłam mile wspominam i myślę, że ze względu na wielkie zamiłowanie do tworzenia odnalazłabym się wraz ze swoimi przydasiami w różnych innym mało scrapowych kątach :)

A czy masz ulubione „przydasie” bez których już nie wyobrażasz sobie robienia swoich prac?

Tak naprawdę nie mam chyba ulubionych przydasi. Jak wspomniałam wcześniej rzadko robię zakupy scrapowe, dlatego każdy nowy nawet najmniejszy drobiazg bardzo mnie cieszy.
Od bardzo niedawna jednak stałam się szczęśliwą posiadaczką Big Shota, a co za tym idzie gromadzą się w moim warsztacie wykrojniki i muszę przyznać, że moje ulubione to te z motywami roślinnymi – uwielbiam liście!  :)


Elu proszę zdradź nam, jak wygląda  proces tworzenia Twoich prac?

Z procesem tworzenia jest różnie. Czasami jest to impuls, ale chyba jednak najczęściej,  są to długie chwile spędzone na przyglądaniu się temu co posiadam i przemyśleniu czy jestem w stanie coś z tego stworzyć ;) 
O swoim tworzeniu mówię, że to KOMBINOWANIE :) Zazdroszczę scraperkom, które są w stanie  w ciągu kilku minut lub godzinki stworzyć piękne prace, u mnie to zdecydowanie kilkugodzinne procesy, a zdarza się również, że pewne prace lub pomysły „leżakują” zanim ostatecznie  je wykończę.

Masz może jakieś cenne wskazówki dla dziewczyn, które zaczynają przygodę ze scrapbookingiem?

Tu również wspomnę o kombinowaniu. Kombinujcie! Przyglądajcie się swoim przydasiom i pomyślcie co możecie z nich stworzyć, nawet jeśli jest to coś co leżakuje od kilku lat i dalej stwierdzacie, że do niczego się nie nadaje :) Oglądajcie kursy, tutoriale, inspirujcie się innymi :) 
Jest mi niezmiernie miło, kiedy po publikacjach na swoim fp dostaję wiadomości z podziękowaniami za pomysły oraz bardzo często zapytania, czy można zainspirować się moimi pracami – to dodaje skrzydeł !:)

Elu serdecznie dziękuję Ci za rozmowę!

A oto kilka pięknych prac Eli.





Na koniec zapraszam na nasze kolejne wyzwanie, 
którego temat poznacie już wkrótce.

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze :

  1. Bardzo ładne, dopracowane w kazdym szczegole. Pastelowosc i delikatnosc to znak rozpoznawczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się czytało, miło Cię bliżej poznać Scrapelko :) Przyznam, że mam podobnie z tym kombinowaniem, długim zastanawiałem się i przeglądaniem wszystkiego zanim ruszę z miejsca ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.