Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2016

Gościnna projektantka-Justyna Baczewska

Na rozmowę udało nam się namówić zwyciężczynię ostatniego wyzwania. 
 Nasz gość pracuje w kilku DT, nie straszne jej wyzwania.


Justyno dokładnie po dwóch latach mamy przyjemność ponownie  gościć Cię w Artimeno. 
I to pytanie musi paść na wstępie: Co  zmieniło się u Ciebie przez te dwa lata?  
 
-Witam Was cieplutko. Bardzo się cieszę, że mogę ponownie u Was gościć.
Co się zmieniło??? Hmm w sumie niewiele … Mieszkamy w tym samym, malutkim mieszkaniu.
 To, że czas płynie najbardziej widzę po moim synu, który urósł i w ogóle nie pozwala sobie robić zdjęć ;) Mąż jeszcze ze mną wytrzymuje, chociaż mówi, że to przeze mnie wyłysiał. A co u mnie osobiście … ? przybyło mi kilka dodatkowych zmarszczek i siwych włosów 

Czy ziściło się Twoje  marzenie sprzed dwóch lat o własnej pracowni ? 

- Niestety nie, więc to nadal moje marzenie do spełniania.  Dorobiłam się jednak większego biurka z pięknym, drewnianym, surowym blatem, które uwielbiam 

I nie uwierzycie, nadal moje prace powstają na podłodze … W zasadzie to już chyba siła przyzwyczajenia z którą nie wygram.

A jak ma się twoje tytułowe „szydełko” ?  Czy zdarza Ci się jeszcze podziergać?
 czy miłość do scrapbookingu całkowicie zawładnęła Twoje serce?

- Zdarza mi się jeszcze coś wydziergać, ale to po papier sięgam w zasadzie codziennie … Myślę, że scrapbooking wciągnął mnie znacznie bardziej niż sądziłam …  ;)


Justyno każda z nas ma jakiś  patent na rozwój swojego warsztatu, jak to jest u Ciebie?
Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu ?

- Sama nie wiem czy mój warsztat się rozwija … na pewno się zmienia. Próbuję czasami czegoś nowego, ot tak z ciekawości. Tak się stało właśnie z art journalem- i teraz nie mogę się bez niego obejść. Lubię czasami obejrzeć jakiś kurs, przejrzeć blogi  – to na pewno mnie napędza do wypróbowania czegoś nowego.

A może na koniec mogłabym prosić Cię  o jakieś cenne rady dla dziewczyn, które zaczynają przygodę ze scrapbookingiem?
 
- Bawcie się tworzeniem … bo to naprawdę wspaniałe!

Justyno serdecznie dziękuję Ci za rozmowę. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy miały okazję porozmawiać.
Tworzysz piękne prace, często są wyróżniane w wyzwaniach, nie tylko w Artimeno.
Czy mogłabyś pokazać kilka z nich naszym czytelnikom?

- Ja również bardzo dziękuję. Jeżeli chodzi o moje prace to oczywiście … pokażę te,
 które ja lubię najbardziej 

Czyli dzisiaj zapraszamy do Galerii ulubionych prac Justyny,
 a już za kilka dni będziemy wspólnie  inspirować w  nowym wyzwaniu






 Pozdrawiamy, anias i Justyna:)

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.