Obserwatorzy

środa, 19 października 2016

Kartka ślubna




Witajcie,

 Dziś chciałam Wam pokazać moją ślubna kartkę w pudełeczku,
niestety zrobienie pudełka na kartkę zawsze sprawiało mi wiele kłopotu,
wieczko często wychodziło albo za małe albo za duże, same wiecie jak to jest ((, 
dla tego, kiedy pojawił się wykrojnik pudełeczka z  firmy Tattered Lace, 
które idealnie pasuje do moich kartek w wielkości 15 cm nie wahałam się ani chwili by go kupiłam,
 w końcu wszystko mi pasuje.
Na kartce mam dużo warstw, które uwielbiam, wszystkie je wycięłam wykrojnikami z firmy  CREAlies
Kwiaty z pianki foamiran, który już w wkrótce będzie do kupienia w Artimeno.







Wykorzystane produkty
 wykrojnik pudełko Tattered Lace - BOX BASE AND LID
wykrojnik listeczki Tattered Lace - ORNATE LEAVES -
wykrojnik listki Cheery Lynn - Flourish 13 -
Wykrojnik CREAlies - nr.8 / SQUARE
 Wykrojnik CREAlies - nr. 34 / KWADRATY Z PODWÓJNYMI PRZESZYCIAMI
Papier wizytówka na pudełeczko i bazę

Pozdrawiam
Małgosia - Goja 


6 komentarzy :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.