Obserwatorzy

sobota, 5 grudnia 2015

Gościnna projektantka- Linda


Witam Was grudniowo, a witam z naszą gościnną projektantką Lindą- znaną w sieci jako Groszek

 

Lindo bardzo miło nam gościć Cię w Artimeno.Proszę powiedz nam kilka słów o sobie o swoich pasjach.
Scrapowaniem zajmuję się ponad sześć lat – od tego też czasu prowadzę swój blog – groszeknawrzosowisku.blogspot.com. Nie jest to może długo, ale z przyjemnością obserwowałam od samych swoich początków, związanych z tą techniką, jak wiele się zmieniło , jak dużo powstało polskich sklepów i producentów, jakie teraz są możliwości , nadal można nauczyć się czegoś nowego i sądzę, że tak szybko nie znudzę się wycinaniem, wyklejaniem czy ozdabianiem J Najbardziej lubię robić kartki – chyba dlatego, że łatwiej mi „zapanować” nad taką małą, szybką formą, ale ogromną przyjemność sprawia mi również tworzenie mini-albumów czy LO.

 W jaki sposób pogłębiasz wiedzę o scrapbookingu, jak rozwijasz swój warsztat? 
 Na początku do wszystkiego dochodziłam sama, oglądałam piękne prace polskich i zagranicznych scraperek i pomału odkrywałam jak i co ze sobą łączyć, co jest mi potrzebne, a bez czego mogę się obyć.Wczytywałam się również w różne kursy i porady, teraz są też bardzo pomocne filmiki np. na YouTube, jednak nie da się ukryć, że najbardziej inspirujące i pouczające są warsztaty, prowadzone przez doświadczone osoby – miałam okazję uczestniczyć w kilku takich warsztatach u scraperek, które szczerze podziwiam i wiem, że nic nie zastąpi wiedzy zdobytej podczas takich kursów, poza tym jest to doskonała okazja do fantastycznych spotkań z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach. 

 Miejsce pracy Groszka to kącik czy cała pracownia?
 Kiedy zaczynałam przygodę ze scrapbookingiem moje miejsce do pracy i przechowywania „przydasi” to była tylko toaletka w pokoju.  Na szczęście nie miałam wielu rzeczy. Po pewnym czasie uzbierałam ich więcej i na szczęście teraz mam swoją pracownię na poddaszu, w której i tak cały czas panuje bałagan, który naprawdę ciężko mi ogarnąć ponieważ ciągle coś robię.

Twoje prace są przepiękne. Jak wygląda Twój proces tworzenia- to przemyślany projekt czy impuls ?
 Bardzo dziękuję, ale szczerze mówiąc, to co ostatecznie powstaje przeważnie odbiega od wizji/projektu/koncepcji w głowie i nie jestem do końca zadowolona z tego, co zrobię.Staram się by było to raczej przemyślane i takie „rozważne”, czasami jednak wszystko zmienia się podczas wykonywania danej pracy, plan ogólny się zmienia i zaczynam działać bardziej impulsywnie.

Czy jest coś co chciałbyś powiedzieć dziewczynom, które rozpoczynają przygodę ze scrapbookingiem?
 Moją radą, którą sama też staram się wdrażać, chociaż jest to czasami bardzo trudne to wiara w to,
 co się robi – czerpmy z tego jak najwięcej radości, nie podchodźmy do naszych prac za bardzo poważnie, oceniając lub porównując z pracami innych osób. 

Dziękuję bardzo Lindo, że miałyśmy okazję poznać Cię bliżej.

Oto kilka prac Lindy , które pięknie oddają jej warsztat i techniki które wykorzystuje.





  A już teraz, wraz  z Lindą,  zapraszamy na nowe wyzwanie,
 które rusza 11 grudnia i gdzie będziemy was razem  inspirować:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.