Obserwatorzy

wtorek, 11 listopada 2014

Kwiaty i vintage-LO

Dziś przychodzę do Was z layoutem w stylu vintage, 
a to wszystko w dużej mierze z powodu zabiegów postarzających papier.
Sporo czasu zajęło mi tuszowanie, a także szarganie każdego skrawka papieru.
W tle mojej pracy również zastosowałam postarzający tusz, aby nieco 
"przydymić" róż i turkus. 




Tło mojej pracy to kompilacja wielu różnych mediów między innymi 




W pracy użyłam jeden z moich ulubionych liściastych wykrojników 
Vintage Flourishes firmy JOY. 




Ponownie sięgnęłam po róże na tiulu, które kiedyś używałam regularnie 
i z pewnością są one jednym z moich ulubionych dodatków.

Tu i ówdzie zauważycie kłębuszki z połyskujących nici Metalux.




Wzór w tle powstał przy pomocy niezwykle misternej maski Primy
przedstawiającej motyw roślinny.






Użyte materiały:




Serdecznie dziękuję za uwagę :)




2 komentarze :

  1. Zachwycający, klimatyczny scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeeeeepiękny...nie mogę się napatrzeć:)
    pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.