Obserwatorzy

wtorek, 21 października 2014

Skarby dzieciństwa - pudełko z okazji narodzin dziecka

Witam serdecznie. Dziś kolej na moją inspirację, na prośbę mojej serdecznej koleżanki wykonałam dwa pudełka dla jej maluchów na przechowywanie skarbów dzieciństwa typu smoczek, pierwsze buciki, szatka do chrztu, ulubiona zabawka itp. Kiedy dzieci dorosną i "wyfruną" z rodzinnego gniazda zabiorą ze sobą pamiątki dziecięcych lat. Na wieczku zgromadziłam najważniejsze informacje: imiona, datę urodzenia, wagę i wzrost. Zamiast tradycyjnej kartki z gratulacjami z okazji narodzin malucha można obdarować szczęśliwych rodziców takim pudełkiem.
 Zapraszam do przejrzenia galerii zdjęć:)

Do dekoracji pudełek użyłam papierów Lemoncraft łącząc kolekcje
 "Maleńkie cuda", "Tylko mnie kochaj" oraz  "Nie zapomnij mnie"

 



Materiały:
- papier Lemoncraft - "Maleńkie cuda 08"
- podkładkapiankowa w bloczku  - 2 mm

Pozdrawiam serdecznie:)

3 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.