Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Inspiracja do wyzwania #27

            Jeżeli jeszcze nie zdecydowaliście się na zgłoszenie swych prac w Naszym wakacyjnym wyzwaniu, to teraz jest najlepsza pora by to zrobić. W ramach przebudzenia oraz wewnętrznej motywacji zapraszam do obejrzenia kolejnej inspiracji:

Do przygotowania Albumu użyłam jako bazy papieru Joy! - Kraft oraz starej, drewnianej ramki na zdjęcia. Podczas tworzenia albumu wpadłam na pomysł, by zdjęcia w nim umieszczone można było "podmieniać". Dlatego też, w środku albumu powstała kieszonka z kolejnym hamonijkowym albumem, w którym przechowuję zdjęcia na wymianę.


Starą drewnianą ramkę na zdjęcia pokryłam kilkakrotnie białym Gesso
W środku zdecydowałam się zrobić przegródki - co w efekcie dało mi Shadow Box.

 


Papier użyty w całym projekcie to Prima Marketing - Ledger Pad
Poniżej jeszzcze harmonijkowy album, w którym przechowuję zdjęcia na wymianę/podmianę: 



Album może swobodnie stać, dlatego też używam go jako "parawan ze zdjęciami", czy prościej mówiąc "ramkę ze zdjęciami". Zamknięty - prezezntuje się tak:

 Liczę, iż choć troszeczkę rozbudziłam w Was chęć tworzenia i raz jeszcze zapraszam do zgłoszenia swych wakacyjnych prac ze zdjęciem w naszym wyzwaniu #27.

WYTYCZNE:
  • forma, styl i technika dowolna
  • termin zgłaszania prac do 5 września
  • w pracy koniecznie musi się znaleźć zdjęcie z wakacji
Zwycięzca jak zawsze otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 pln
a autorzy prac wyróżnionych otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki.



Pozdrawiam

Agata

6 komentarzy :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.