Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

DIY#6 Krok po kroku - Pakowanie cukierków

Witajcie!
Tym razem chciałam Wam pokazać coś z kategorii "papierotwórczej", ale nie będącej ani kartką, ani albumem, ani scrapem! ;) Jak pokazałam w ostatnim wyzwaniu, kręci mnie papierowa zabawa  wokół ozdabiania jedzenia, choć żaden ze mnie wielki łakomczuch... no, może trochę... ;)

Przedstawię Wam szybki i prosty sposób zapakowania / udekorowania cukierenka!

Naszykuj: papier ok 10x10 cm, okrągły wykrojnik albo nożyczki, wstążkę, ćwieki, klej i cukierek


wytnij wykrojnikiem albo ręcznie okrągły kawałek papieru o średnicy ok. 10cm

zaznacz pas o szerokości 1,5-2 cm, zagnij papier w miejscach linii,

wytnij jeszcze dwa kółka, zaklej je od środa i zewnątrz dużego koła 

wstążkę złóż w ósemkę i pośrodku zepnij ćwiekiem, następnie naklej jak na zdjęciu,
po środku zewnętrznej strony,

w powstałym rowku przyklej mini kwiatki

do środka włóż cukierek i sklej go z papierowymi ściankami,
jeżeli chcesz możesz nakleić jakiś ozdoby jeszcze na zewnętrzne ścianki takiej "torebeczki",

tak wygląda po skończeniu!

Jak widać, żeby zamienić słodycz w wyjątkową rzecz nie trzeba magii!
Powodzenia!


Pozdrawiam,
Makola:)

4 komentarze :

  1. Dla mnie genialny pomysł- na pewno skorzystam! pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Agnieszka, pomysł jest rewelacyjny. Już nawet wiem do czego go wykorzystam - będzie świetnym opakowaniem czekoladowych mikolajow dla całej klasy mojego smyka ;-) niedługo przecież mikołajki i slodziak zapakowany w tak oryginalny sposób spodoba się dzieciakom ;-) ba! Nawet pomyślałam aby dla chłopców boki udekorowac bajecznymi autkami a dziewczynkom zrobić kapelusiki lub torebeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolka koniecznie pochwal się nam, tym co stworzysz ;-)

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pomyślałam że można je zawiesić na choince, i w święta niech sobie rodzina zdejmuje z drzewka słodkości;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.